

Fes click sobre un dels CAP per saber més informació:
Si teniu un problema de salut que no requereix una atenció immediata i urgent, podeu programar una visita al vostre centre d'atenció primària (CAP) de referència amb els professionals de medicina de família, pediatria i infermeria que tingueu assignats, i amb altres professionals de la salut com ara el personal administratiu d’atenció ciutadana que us pot ajudar a gestionar o redirigir la vostra demanda al professional més adient per tal de donar resposta a la vostra necessitat.
Quan arribeu al Centre d’Atenció Primària on esteu citats, cal que passeu la Targeta d’Identificació Sanitària (TIS) pels caixers d’admissions de visita, per tal de confirmar l’arribada. El caixer us informarà de la ubicació de la consulta on esteu programats.
Els pacients que no tenen la TIS caldrà que passin pel taulell de programació.
Per programar, canviar o anul·lar una visita podeu contactar a través del:
La Meva Salut
Espai personal de salut on podeu programar una cita prèvia i contactar amb els vostres professionals
Mitjançant el CAP
Trucar o acudir presencialment al vostre CAP
Podeu comunicar els canvis als professionals d’atenció a la ciutadania del vostre CAP o podeu modificar-les a través de l’aplicació La Meva Salut.
Per fer l’admissió cal que passeu la targeta sanitària pel caixer que trobareu a l’entrada del CAP, així el professional amb qui teniu visita programada sabrà que heu arribat. Si teniu dubtes dirigiu-vos al taulell dels als professionals d’atenció a la ciutadania, allí us informaran com heu de fer l’admissió.
Per fer l’admissió cal que passeu la targeta sanitària pel caixer que trobareu a l’entrada del CAP, així el professional amb qui teniu visita programada sabrà que heu arribat. Si teniu dubtes dirigiu-vos al taulell dels als professionals d’atenció a la ciutadania, allí us informaran com heu de fer l’admissió.
Finalitzada la visita, podeu treure el justificant de visita a través del caixer que trobareu a l’entrada del CAP o dirigir-vos als professionals a la ciutadania del centre que us ajudaran. També, el podeu demanar mitjançant una econsulta on-line (La Meva Salut) al vostre professional administratiu de referència.
Finalitzada la visita, podeu treure el justificant de visita a través del caixer que trobareu a l’entrada del CAP o dirigir-vos als professionals a la ciutadania del centre que us ajudaran. També, el podeu demanar mitjançant una econsulta on-line (La Meva Salut) al vostre professional administratiu de referència.
A la farmàcia, presentant la vostra TSI, podeu obtenir la medicació prescrita al pla de medicació. També podeu accedir al vostre Pla de Medicació a través de l'app La Meva Salut o utilitzant el caixer de l’entrada al CAP. Si teniu dubtes, podeu enviar una e-consulta als vostres professionals de referència del CAP o dirigir-vos als professionals d'atenció a la ciutadania del centre.
A la farmàcia, presentant la vostra TSI, podeu obtenir la medicació prescrita al pla de medicació. També podeu accedir al vostre Pla de Medicació a través de l'app La Meva Salut o utilitzant el caixer de l’entrada al CAP. Si teniu dubtes, podeu enviar una e-consulta als vostres professionals de referència del CAP o dirigir-vos als professionals d'atenció a la ciutadania del centre.
Podeu enviar una e-consulta als vostres professionals de referència del CAP o contactar amb el vostre administratiu de referència del CAP o a través de La Meva Salut, ell us ajudarà o us derivarà al professional més adient per resoldre la vostra necessitat.
Podeu enviar una e-consulta als vostres professionals de referència del CAP o contactar amb el vostre administratiu de referència del CAP o a través de La Meva Salut, ell us ajudarà o us derivarà al professional més adient per resoldre la vostra necessitat.
Si no podeu assistir a una visita programada al vostre CAP, és important que l'anul·leu perquè altres persones puguin aprofitar-la. Podeu fer-ho per internet, des de la web de programació de visites, La Meva Salut, trucant al telèfon de programació de visites 933 268 901 o contactant directament amb el CAP.
Si no podeu assistir a una visita programada al vostre CAP, és important que l'anul·leu perquè altres persones puguin aprofitar-la. Podeu fer-ho per internet, des de la web de programació de visites, La Meva Salut, trucant al telèfon de programació de visites 933 268 901 o contactant directament amb el CAP.
Podeu sol·licitar canvi de EAP o de personal de medicina, pediatria, infermeria, sempre i quan estigui disponible, ja que, per necessitats organitzatives de cada centre el nombre de persones que poden atendre no és il·limitat.
En el CAP us informaran dels professionals que tenen disponibilitat i dels horaris de visita.
Escollir un EAP diferent del que us correspon per domicili de residència, comporta canvis en l'organització dels serveis i té unes limitacions (visites, atenció a domicili, atenció social, especialistes de suport a la primària…) que s'han de conèixer molt bé, abans de fer el canvi.
Durant un any no es podrà tornar a canviar si no és per causes objectives, com un canvi de domicili o un canvi de lloc de treball..
Per a més informació clica aquí.
Us podeu adreçar als professionals d’atenció a la ciutadania del vostre CAP, que us informaran al respecte, o podeu fer-la on-line a través de l’Oficina Virtual de tràmits
Us podeu adreçar als professionals d’atenció a la ciutadania del vostre CAP, que us informaran al respecte, o podeu fer-la on-line a través de l’Oficina Virtual de tràmits
Podeu consultar quin és el centre que el CatSalut us assigna posant la vostra adreça.
Podeu trucar al 061 Salut Respon, des del qual els professionals sanitaris us assessoraran sobre què s’ha de fer o on us podeu adreçar i us oferiran consells de salut. En cas que sigui necessari, i si cal, us contactarà un professional sanitari, si és necessari a domicili, o una ambulància, per atendre-us en cada situació.
Més informació clica aquí
Les persones residents a Catalunya podeu sol·licitar la primera targeta sanitària individual (TSI) presencialment al CAP que correspongui per domicili o el que s'hagi triat per lliure elecció del Sistema Sanitari Públic o a través d’Internet
Més informació clica aquí.
La baixa mèdica, també anomenada incapacitat temporal o baixa laboral, és el reconeixement oficial que una persona treballadora que cotitza a la Seguretat Social no pot fer la feina habitual per un problema de salut.
No has trobat el que necessites?
Visita aquesta pàgina web per trobar més respostes a preguntes freqüents.
Podeu realitzar reclamacions, queixes i suggeriments a través de l’Oficina Virtual de Tràmits
Per altres informacions: [email protected]
© LleidaSalut 2024. Designed by Use It Software