

La Unitat d’Atenció a la Ciutadania i Participació té com a objectiu vetllar pel compliment dels drets i deures dels pacients en relació amb la salut i l’atenció sanitària. És la Unitat que canalitza les reclamacions, els suggeriments i els agraïments que es puguin generar en el procés assistencial. Així mateix, és la responsable del lliurament de la documentació assistencial que sol·liciti l’usuari.
Estem situats a la planta baixa de l’entrada principal de l’Hospital.
Correu electrònic: [email protected]
La política d’Atenció a la Ciutadania de Gestió de Serveis Sanitaris (GSS) és el document base en el qual s’estableixen els principals valors i objectius que l’organització adopta per obtenir un servei de qualitat en relació amb les demandes de la ciutadania responent realment a les seves necessitats i expectatives.
La missió de la Unitat de Treball Social és incorporar la perspectiva social als diagnòstic de salut, per garantir una atenció integral del procés de la malaltia.
Prestem un servei de suport social als pacients, les seves famílies o el seu entorn més proper, durant la seva estada al centre hospitalari amb criteris d’eficàcia, eficiència i proximitat.
Per qualsevol informació addicional pots contactar i demanar per la Unitat de Treball Social de cada centre.
Hospital Universitari Arnau de Vilanova
+34 973 24 81 00
Hospital Universitari de Santa Maria
+34 973 72 72 22
Hospital Comarcal del Pallars
+34 973 65 22 55
De dilluns a divendres de 8:00 h a 15:00 h.
Planta Baixa i integrades a les diferents unitats d'Hospitalització
L’entrada a l’hospital es pot realitzar per:
Construïm una atenció a la salut més oberta, transparent i col·laborativa. Comparteix la teva experiència amb nosaltres i ajuda’ns a dissenyar solucions per una atenció adaptada a les necessitats actuals dels pacients, professionals i el seu entorn.
© LleidaSalut 2024. Designed by Use It Software