Durant els dies 17, 18 i 19 de juny, els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària (MIR/IIR) de la UDMAFiC Lleida han participat en el curs d’acollida que els ha permès conèixer de prop el funcionament de la Gerència d’Atenció Primària i a la Comunitat Lleida i els principals recursos que formaran part del seu recorregut formatiu.
La promoció 2026, formada per 26 nous R1, ha iniciat aquesta nova etapa amb sessions orientades a familiaritzar-se amb l’organització, els circuits assistencials, les eines de treball i l’itinerari formatiu de l’especialitat. El programa ha inclòs, entre d’altres, presentacions de la Gerència d’Atenció Primària, la secretaria, recursos humans, eCAP, tallers pràctics de sutures, itineraris formatius i espais de benestar emocional i recerca.
El curs d’acollida s’ha tancat de la millor manera: amb una activitat de descoberta de la ciutat de Lleida. Els nous residents han gaudit d’un tour en bus turístic per la ciutat, una oportunitat per conèixer el seu entorn d’una manera diferent, i han compartit un dinar d’acollida que ha posat el punt final a aquests dies de benvinguda.
Des de la GAPiC Lleida els donem la benvinguda i els desitgem una gran etapa formativa, plena d’aprenentatges, experiències i creixement professional!